måndag 10 september 2012

Böcker

Något som kanske inte framgått så tydligt är att jag älskar att läsa.
Däremot har läsandet legat nere några veckor nu eftersom jag inte haft något att läsa.

Var däremot på Si-Fi Bokhandeln i gamla stan förra veckan. Älskar't! Exakt sånt jag tycker om att läsa.
Däremot med min dåliga ekonomi så går jag ett varv, skriver upp de jag vill läsa och lånar dem sen på bibblan. Och om de är tillräckligt bra så köper jag dem.

Vet inte hur jag ska lägga upp detta, ska göra en etikett som heter böcker, självklart, sen så blir det troligen på författare. Så gör vi.

Så har nu reserverat lite böcker, dels serier som gått på tv men som lagts ner. Jag måste ju få veta hur det går. Och sen lite annat smått och gått som verkar okej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar