måndag 2 juli 2012

Status Uppdate i Norrland

Jag skulle vilja påstå att livet leker här i Norrland, men då skulle jag ljuga.
Jag har allt som allt befunnit mig här i exakt 2 veckor, av dessa två veckor har jag varit sjuk alla dagar.
I Vanliga fall går jag och är småsjuk hela tiden men dessa två veckor har varit mer än bara lite, så idag ska jag till vårdcentralen här uppe.

Sen så har även min kära dator lagt av, eller den startade upp fint när jag hade kopplat upp den men sen dog den efter några sekunder. Så nu är den hos pojkens Pappa här uppe som har beställt nytt nätagg och annat smått och gått. Det var nätagget som rykt men sen ska han få fixa grafik kort och processor i samma veva, yay för ny bra dator!

Hittils har min kära pojke varit uppe två gånger sedan jag åkte upp, miss me much? Mysigt i alla fall. Får se om han kommer upp mer innan han går på semester eller om det blir när mina kära vänner anländer.

Nu ska jag börja göra mig iordning för ska snart iväg!

Over and Out från Norrland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar