måndag 23 januari 2012

Böcker

Sitter här hemma och är kattvakt.
Väntar på att Philip ska sluta jobba för jag ska åka och hämta honom.
Däremot vill jag inte för han åker till Norrland ikväll till torsdag.
Sova ensam på första gången sen september. Har ju katten som sällskap däremot.

Har inte orkat spela SwTor för det är ganska tråkigt just nu. Men som sagt fick ju HoMM av Philip så ska sysselsätta mig med det några dagar framöver.

Tills jag får några böcker som jag reserverat.
De har ändrat så alla vuxna får betala för reservationer på ALLA böcker, alltså, förr var det bara avgift på vuxenböcker men nu kostar det att reservera barnböcker...
Så 50kr kommer gå åt till mina reservationer nästa gång. Kul.

Väntar just nu på:
Förgörelsen, del två i serien av Guillero Del Toro.
The Immortals -The Dark Flame, tredje eller fjärde boken av Alysoon Nöel
The Blue Bloods - Lost in Time, 5 eller 6 boken av Melissa del la Cruz
House of Night - Destined, 6 eller 7 boken i serien av P.C. Cast

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar