söndag 18 december 2011


Min inquisitor med sin fina companion.

Några timmar med SWTOR.
Eftersom alla mina vänner spelar på The Dark side, spelar jag också det, tyvärr.
Konstigt nog blev det en RP server också, däremot har jag inget intresse i att Rp;a.

Började levla en fin liten Sith inquisitor, och självklart rasen Sith. Men när jag kom upp till 12 ungefär insåg jag att jag tyckte det var fruktansvärt tråkigt.

Så började på en Sith Warrior, eftersom under min tid i wow spelade jag nästan enbart melee. Däremot gjorde jag en mesig human, så vid lvl 5 insåg jag mitt misstag och fick ångest. Därmed gjorde jag en ny Warrior men denna gång en Sith.

Inquisitorn och den senaste Warriorn skulle kunna vara syskon och det kommer jag hålla mig till om några RPgener kickar in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar